środa, 25 maja 2016

Informacja

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy!

Mam wielką nadzieję, że ktokolwiek z Was jeszcze tutaj zajrzy i będzie miał okazję zapoznać się z tym postem.

Wracam do Was kochani z ważnym ogłoszeniem. Mianowicie pracuję nad poprawą "Miłość nas rozdzieli" o czym niektórzy już wiedzą. Mam w planach wydania tego opowiadania w formie książki i nie zamierzam się poddać. MNR jest dla mnie bardzo ważnym opowiadaniem, gdyż mogłam w nim uwiecznić człowieka, któremu zawdzięczam wszystko.

MUSICIE WIEDZIEĆ, ŻE:

  • PLANUJĘ ZMIANĘ TYTUŁU NA "ZAWSZE WYBIORĘ CIEBIE"
  • IMIONA NIEKTÓRYCH BOHATERÓW BĘDĄ ZMIENIONE
  • JEŻELI KSIĄŻKA SIĘ UKARZE, ZNAJDZIECIE W NIEJ TREŚCI, KTÓRYCH NIE PRZECZYTACIE ANI NA MOIM BLOGU, ANI NA WATTPADZIE
  • KSIĄŻKA BĘDZIE ZAWIERAŁA CIĄG DALSZY LOSÓW BOHATERÓW PO WYDARZENIACH Z ROZDZIAŁU 35
Jak zawsze zapraszam do kontaktowania się ze mną lub pozostawienia komentarza pod postem, żebym mogła wiedzieć, do jakiej grupy osób to dotarło. 

Jeszcze raz z całego serca pragnę podziękować każdemu, kto przeczytał MIŁOŚĆ NAS ROZDZIELI. To była niesamowita podróż i cieszę się, że nie musiałam przeżywać jej sama. Mojej wdzięczności nie są w stanie opisać żadne słowa, a jeśli jednak takie istnieją. to z pewnością możecie się ich spodziewać na końcu książki w PODZIĘKOWANIACH. (O ile tylko moje marzenie się spełni)

To wszystko. Pytania zostawiajcie w komentarzach, na gg, lub na asku ;)

16 komentarzy:

  1. Brzmi świetnie! Trzymam kciuki za spełnianie marzenia i jeśli książka faktycznie się ukaże to kupię ją koniecznie!! <3 Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, super wiadomość!!! czekam niecierpliwie=) Również zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! oby ksiazka się ukazała ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jeśli uda ci się wydać książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Wydanie książki to dopiero początek, ale wiem, że sobie poradzisz :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wiadomość :*

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam https://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie, aby dowiedzieć się o 20 faktach na temat całowania :)
    O niektórych na pewno nie wiedzieliście !

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, dopiero 2 dni temu dotarłam do twojego bloga (już przeczytałam 12 rozdziałów) i właśnie chciałam zaproponować Ci zebyś przemyślała wydanie tego w formie ksiązki bo chętnie bym kupiła a widzę ze już o tym myślisz ;3 świetny pomysł masz naprawdę talent i trzymam kciuki, było by miło jakbyś podała mi swój nr gg :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super opowiadanie, czekam na resztę! :) i zapraszam do mnie - http://justlearnlivv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie daj znać jeżeli uda Ci się wydać książkę! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. przeczytalam to dopiero teraz, ale przysiegam, ze jak ksiazka sie ukarze to wykupie wszystkie egzemplarze:))) jedno z najlepszych ff jakie czytalam w zyciu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest 19 grudnia 2016 roku, znalazłam Twoje opowiadanie dokładnie 3 dni temu.
    Przeczytałam je 'od deski do deski'
    Piszesz niesamowicie!
    Gratuluje!
    Jeśli książka juz się ukazała proszę o dokładne informacje gdzie ją kupić.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że bardzo dużo ciekawych komentarzy jest w tym wątku.

    OdpowiedzUsuń